الأحد، 15 فبراير 2009

حكاية الفلوس اللى بتيجى من النت


حكاية الفلوس اللى بتيجى من النت


بسم الله الرحمن الرحيم. .. الناس كلها عارفة انى بجيب فلوس من النت .. عارفه كمان انى لما بقعد على جهاز موصل بالنت يبقى اكيد" فيه حاجة ".. يأما هسحب فلوس.. يأما مستنى حوالة ..يأما هحول فلوس ..يأما فيه شيك جاى .. لدرجة انى لو صحيت الصبح بدرى شوية يقلولى انى اكيد رايح اسحب فلوس من "البنك" ..ودى حكايتى اليومية مع كل الناس والسيبرات والمناطق وكانت فى ناس كتيير تجينى وتقولى (( علمنى ازاى اجيب فلوس من النت )) وفيه ناس طبعا مكنتش "مصدقة" فعشان كده انا عملت الموضوع ده علشان اوضح فيه مشوار الدولارات((وخلاصة الربح من الانترنت )) وكل حاجة طبعا "بالدليل "وطبعا ادى البلوجر ده للى بيسألنى وعاوز يتعلم .. فعشان كده قسمت الموضوع لحلقات بسيطة هتخليك تجيب مبالغ وقدرها فى ساعة ..تابع معايا الحلقة

الدرس الاول:الاثبات ان فى فلوس بتيجى من النت


ودلوقتى دخلنا فى اول حلقة من الحلقات اللى هتخليك محترف ارباح وفلوس من النت ان شاء الله .. لكن عاوزك تعرف حاجة الاول >>..,هنا معتمد فى البلوجر على الدليل والتفصيل يعنى هتشوف بنفسك الناس اللى بتعمل دولارات وارباح من النت والتعليم هيكون بالتفصيل
>>. يعنى الحلقة دى بتفهمك ان فيه فلوس هتشوفها من النت ,,, وده
لانك ممكن تقولى "ماكنش حد غلب" وكمان تقولى"الحداية مبترميش كتاكيت" انتا اللى "غلباااان" مش عارف حاجة وعشان تجيب فلوس تابع معايا الحلقات ببساطة وكلو بالدليل عشان متفتكرش انى عامل البلوجر ده عشان تتسلى ,,,"الموضوع جد". وعشان الناس البعيدة انا صممت البلوجر على البساطة والسهولة والبراهين وكل حاجة بالصور .. وطبعا انتا دخلت هنا يبقى ربنا فتحلك باب رزق جديد ,,, ودلوقتى ندخل فى الجد !!. . اكيد فى اى منتدى تعرفو او متعرفوش بتدخل بتلاقى فيه اقسام وفروع بالنسبالك غريبة شوية .زى منتدى الشركات الربحية ,, منتدى البنوك الالكترونية ,,وغيرو ,, لانها بتمثل اكتر نسبة مشاركات ومواضيع فى تاريخ المنتديات وده لانها منتديات خاصة بالربح الالكترونى وارباح ودولارات وتجارة الكترونية

وبتبقى اقسام المنتديات زى كده وبتبقى فيها مشااركاات بالالالاف المواضيع..

ّ``انتظر تحميل الصور ثم اضغط عليها للتكبير ``!!











ودلوقتى انا جايبلك منتدى من المنتديات عشان أأكدلك ان فيه فلوس بتيجى من النت ودلوقتى اسيبك تشوف الناس اللى عايشة فى دولارات يوميا .. اضغط صوره.كليك1 وكليك2 .. لكن اتفرج على الدولارات والالاف المواضيع لكن بعد كده اقفل الصفحات تانى . انا بس عاوز افهمك ان فيه فلوس من النت وتابع الحلقة



ودى طبعا "تجارة الكترونية" ياعنى حكومة الكترونية وعالم متصل بشركات واستثمارات واتصالات وشاشات.. وطبعا كل ده وبمجرد متضغط على زر التحويل تلاقى فلوسك اتحولت ونتا مطمن .. لان فى حاجة اسمها (( بنوك الكترونية )) ودى البنوك اللى هتستلم فلوسك عليها بمجرد الضغط تلاقى فلوسك وصلت ياعنى التحويل فورى ,, ودلوقتى فيه اقساام كتيير فى منتديات كتيير وكماان " مواقع متخصصة ". وده طبعا انجليزية وعربية ,, شووف اكبر عدد مواضيع ومشاركات فى تاريخ المنتديات ..مش بتلاحظ فى بعض المنتديات فى الفروع بتاعتاها (( منتدى المال والاعمال )) ... طيب.. ادخل ((منتدى الشركات الربحية والمجانية )) ادخل منتدى البنوك الالكترونية.. طيب.. كل اللى عاوز اقلهولك ان ده يعتبر 1% بس من الفلوس اللى تقدر تجيبها من النت .. وانهاردة انا جاى فى ميلودى تريكس عشان افهمك الخلاصة بتاعت الانترنت ..,,والحلقة دى عشان ابينلك بس ان فيه فلوس بتيجى من النت.. تابع معايا الحلقات.. الحلقات هتلاقيها على يمين الصفحة من الموقع اضغط على حلقة حلقة

___________

عندك سؤال ومحيرك ,, راسلنا


هناك 48 تعليقًا:

  1. انا كنت عايزة اجيب فلوس من عالنت بطريقة سهلة ازاى معرفش انا مش لسة هاتفرج على حلقات عموما انا عايزة اقول انى جديرة بالمسؤلية المهم اجيب فلوس حتى لو مش فلوس كتير المهم مطلبش من بابا وماما حاجة ويقولولى مش دلوقى انا سمسمة ودة الميل بتاعى semsemakasem@yahoo.comةوشكرا ليكو جدا وياريت ميكونش حوار ويكون الموضوع بجد بباى

    ردحذف
  2. طب باردو انا يجيلى فلوس ايزاىومنينمكن افهم اكتر من كدة ودة ميلى golluet_2010@yahoo.com

    ردحذف
  3. انا بردوا عايزة افهم اكتر دة اميلي يا ريت توضحوا الفكرة اكترko_ko3000 حبيبه

    ردحذف
  4. msh fhma fhamny aktr

    ردحذف
  5. دلوني على موقع او حاجة اعملها عشان اجيب الفلوس دي لاني مش فاهم حاجة وده ميلي em0em7815@yahoo.com

    ردحذف
  6. طب انا ازاى اشترك بجد و يجيلى فلوس و الميل بتاعى اهوو elmisary_mody@yahoo.com

    ردحذف
  7. انا عاوز اعمل موقع بفلوس ويجيلي منه فلوس واي حد فاهم يا ريت يتصل بيا علي الرقم ده 0113334809 او الاميل ده

    hoda0113334809@yahoo.com

    ردحذف
  8. ezai a5od el flos kash fe edi {{{{ Romyo_lover18@yahoo.com}}} Blzzzz rod 3alia 3ala el mail

    ردحذف
  9. طب انا ازاى اشترك بجد و يجيلى فلوس و الميل بتاعى اهووcool.basem@yahoo.com

    ردحذف
  10. يعنى احنا المفروض نعمل ايه دلوقتى انا نفسى اشتغل من ع النت بس مش عارفه ده الاكونت بتاعى ابعتولى عليه laialy_el7op772@yahoo.com

    ردحذف
    الردود
    1. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

      حذف
  11. انا فاهم و كل حاجة تمام بس المهم الفلوس لما تيجى تبقى حلال ولا حرام

    ردحذف
    الردود
    1. ممكن اتعرفني ازي اجيب فلوس ده الاميل بتاعي ابعتلي طلبصداقا zoom_2008153@yahoo.coomوعلي الفيس بوك اسمي اسيل الحياه

      حذف
  12. انا فاهم و كل حاجة تمام بس المهم الفلوس لما تيجى تبقى حلال ولا حرام

    ردحذف
  13. انا فاهم و كل حاجة تمام بس المهم الفلوس لما تيجى تبقى حلال ولا حرام

    ردحذف
  14. المهم بس الاول يعنى افرض البنكو بعيد عن بيوتنا هننزل ونركب موصلات عشان 30 دولار مثلا فى الشر كل يوم دولار يبقا ملهاش لازمه

    ردحذف
  15. السلام عليكم
    بارك الله فيك اخي الكريم على المعلومات القيمةلكن اخي الكريم في معصم المواقع لازم عليك على الاقل 1000 ضغطة لتحصل على دولار واحد فقط..........
    ولدي سؤال اخي الكريم، هل تحتاج البنوك مثل الباي بال والرت باي و ليبارتي الى تفعيل بالبطاقات الالكترونية ارجوا منك الرد على تساؤلاتي وهذا ايميلي keiraddine@gmail.com

    ردحذف
  16. كسمكو هتفضلو تي ضحكو علي الناس انتو ولاد مره متناكه اصلا انا من الشرقيه المصريه يا اولاد النجس العنوان بتاعي هكتبهلكوم علشان تي جولي انا ساكن في الزقازيق عزبت الحريري شارع الشهيد السيد اسماعيل الزيات بي جوار ابو اشرف البقال بتاع التومين واسمي رزق اسئلو عليه اي حد هيدلو عليه اوي اسمي رزق عصام مسعود عطيه الشاهير بي ابو موته يا ناشر الفلوس يا نجس يا ابن النجس يا عرص يا ابن العرص يا متناك يا ابن المتناك باااااي بااااي يا كسم الشركه اللي موقدما هاذه العرض هاذه الرساله تاريخ 15/05/2012 ملادي الساعه 11:48 مسائا مع السلامه يا شركه متناكه

    ردحذف
  17. انا معايا الياهو بتاي انتو تزيدو شرف لو بعتولي اضافه بس انا عمري ما هقبل منكو حاجه طبعا اهو lion_facebook2011@yahoo.com

    ردحذف
  18. بريدى karam.ahmed24@yahoo.com

    ردحذف
  19. عيب عليكم هذا موقع كذاب

    ردحذف
  20. يا غير معرف لا تسب فان السب يلجى لنار ايها الجاهل الغبي

    ردحذف
  21. انا عاوز افهم اكتر
    ده الميل بتاعى
    memo_love_love_2020@yahoo.com

    ردحذف
  22. دى ايميلى عاوزة افهم soso.dody37 ياريت اعرف مش فهمه

    ردحذف
  23. مردتش ليه على التعليقات يا حيلتها يا نصاب ....ربنا يكسر قلبك زى ما كسرت قلوب المتعلقين بقشاية وصدقوك

    ردحذف
  24. انا نفسي نفسي اجيب شقه بس معيش فلوس خلاص والله يا جدعان

    ردحذف
  25. يعني انا عايز اي طريق من عالنت اجيب منه فلوس كلامك معملش حاجه برده

    ردحذف
  26. يعني انا عايز اي طريق من عالنت اجيب منه فلوس كلامك معملش حاجه برده

    ردحذف
  27. ممكن تقلي ابداء ازاي

    ردحذف
  28. ممكن تقلي ابداء ازاي

    ردحذف
  29. ممكن تقلي ابدءازاي

    ردحذف
  30. 7waaaaaaaaaaaaaaar kber w ll 2sf ana te data

    ردحذف
  31. ممكن تقولي ابدا الذاي ودا امالي اهووو

    ردحذف
  32. بالله عليك ساعدنى خطوه خطوه بابسط طريقه لعمل فلوس ازاى

    ردحذف

مرحباً بك اترك استسفسار او اسئلتك أو تعليقات والردود على الأسئلة ستأتيكم خلال 48 ساعة